28 aug. 2011

22:30

Hej på er, jag har vart duktig på att blogga men det har vart mkt ett tag nu så har inte orkat. Igår hade jag en go förmiddag hemma med mamma fixade lite osv, sprang även tränade för coopertestet sprang på 14:01 rätt bra tid. Sen på eftermiddagen hade jag is träning i smedjehov. Min lördags kväll tillbringades med fina vänner tack för kvällen. Idag vaknade jag vid 10 av att pappa väckte mig, var tvungen att fixa lite grejor och att packa. Har varit i Ulricehamn med teamet och visat vårt program och tränat med typ tränat lite grunder i team åkning med massa tjejer därifrån , dom vill starta team eller nått vafan vet jag, så vi hjälpte dem en bit på vägen idag iaf. Bussen gick vid 12:00 och vi kom hem runt 5 halv 6 så det tog inte så mkt av dagen ändå. När jag kom hem så träffade jag flickorna och kollade film mysigt! Kom hem för en stund sedan har vart ute med mollan en stund hon åker till Cypern i natt så vi sa hej då och lite så. Från och med imon ska jag bli duktig med dagens outfit och allt igen lovar er, har inte haft tid men nu ska jag. Imon ska jag till farmor efter plugget en stund innan jag åker och gör naglarna det behövs kan man säga, ska bli så otroligt skönt. Missar dock baletten imon är klar med naglarna när träningen börjar så ingen idé, aja det gör inte så mkt haha. Nu ska jag göra mig i ordning och sen krypa ner i min säng och kolla på film. Godnatt på er, Puss&Kram.

Inga kommentarer: