26 aug. 2011

22:46

Förlåt för jag inte har bloggat idag, har inte haft tid. Började 08:30 med skolfoto idag sjukt najs haha jag,ida,lovisa & julia var sjukt snygga onepiece yeah men molly är sjuk tråktigt. Tror att vi kommer vara sjukt snygga eller inte.. dagen var lång men ändå sjukt chill gjorde inte mkt skolfoto,matte,slöjd,lunch,eng,spanska,no efter skolan blev det bara packa och äta på 40 min sen drog jag och boysen till bankeryd och spelade match. Trots alla skador så kämpade vi som fan och spelade vårt spel för det mesta, rullade boll i nästa hela första halv lek. Vickan fick ett gult,ellen fick en sjuk smäll och linn dog, alla fick ont men annars var det bra. Tre poäng och vinst med 3-2 najs. Nu blir det nya tag till tis då vi möter hff. Sen jag kom hem har jag käkat och chillat, nu ska jag sätta på en film och sen sova det ska bli så skönt. Dagens outfit kommer kanske imorgon. Ha det bäst godnatt sötisar! & grymt jobb idag boys löveee till er Puss&Kram.

Inga kommentarer: