29 aug. 2011

19:46

Helloo, min dag: jag vaknade typ vid 08:00 och fixade mig sen mötte jag julia vid halv 9 så drog vi till lekerydsskolan innan bussen och fixade min prao plats ska vara idrottslärare för dom små barnen hihi gulligt värre. Skolan har vart sjukt tråkigt religion och massa shit men vi slapp idrotten för det var så dåligt väder så vi slutade ändå lite tidigare najs. Jag och Sjökvist tog bussen till stensholm skulle till farmor idag efter skolan. Vi käkade pannkakor och snackade om the life trevligt! farfar körde mig till Angelica sen vid halv 5 typ så gjorde hon mina naglar med. Har haft lite att göra idag men skönt att slippa en träning det händer inte ofta. Just nu satte jag precis in min kladdkaka i ugnen måste ju ha något gått framför tv:n/ robinson ikväll. Bild på dagens och nya naglar kommer. Vi hörs senare Puss&Kram.

Inga kommentarer: