28 mars 2014

SJUKLING

Hej på er! Hoppas allt är bra, att ni är riktigt laddade för helgen och har något riktigt roligt att se fram emot. Önskar er en fantastiskt bra helg.

Idag ligger jag hemma sjuk vilket känns som en riktigt dålig start på helgen. Jag har varit väldigt trött och haft mycket huvudvärk under veckan och igår slog det till ordentligt med förkylning och ont i halsen. Jag hade även feber när jag kom hem från min och Johannas promenad igår vilket inte är någon höjdare alls.

Jag är inte alls pigg och sover mest hela tiden och har fått skjuta upp allt roligt som står på schemat idag. Elin skulle sovit hos mig bland annat men satsar på att bli frisk så inte hela helgen går till spillo.

En varm kram på över 38 grader från mig till er och fyra mobilbilder från igår kväll för ett glatt leende och gott skratt!