13 nov. 2011

så var de det här med rubrik också !

Hej på er det får bli lite kort om helgen. I lördags var jag på 30 års fest i ölmstad mammas lillebror fyllde år. Det var en lång kväll/natt med efterblivet fullt folk men roligt var det verkligen. Idag vaknade jag runt 12 och satt i bilen redan vid halv 1. Som sagt skulle jag till min kusin i sandhult/Göteborg idag. Alltid lika mysigt att umgås med den tjejen så underbar. Hon får mig att känna mig som lite då allt var perfekt och man aldrig hade några problem. En riktigt trevlig dag med 8 års kallas och mycket busande. Jag åkte med farmor & farfar hem så lämnade de mig på träningen. Var inte jätte tagg på träning ikväll men det gick helt okej när jag väll var där. Har haft tusen gånger roligare träningar men ibland så.. Jag är ganska trött just nu, ligger ny duschad och myser i sängen.  Ska snart lägga mig för ikväll och tagga för en ytterligare chill vecka har inte haft en ända läxa efter lovet så härligt. Har dock spanska prov på torsdag så måste la plugga lite iaf, och på tisdag är jag ledig livet! Ni får ha det så bra godnatt Puss&Kram.

Inga kommentarer: