14 nov. 2011

Hur kan man göra något man inte vill, bara för man känner..

Första dagen i skolan denna veckan är avklarad. Har en ganska lugn vecka framför mig. Har dock spanska prov på torsdag och har ingen lektion innan det, känns inte då jätte bra eftersom jag inte riktigt förstår vad vi har prov på. Men hoppas verkligen det fixar sig. Idag tänkte jag plugga på provet efter skolan fick verkligen inget gjort orkade inte så jag får ta tag i det imorgon. Just nu ligger jag och kollar på tv i sängen och har sjukt mycket stress vet inte varför har ett prov?  Imorgon är jag ledig och ska plugga spanska, men vet inte på vad. Sen ska jag fika med Julia & Lovisa och sen träning på det. På onsdag ska jag försöka få ihop öppethus på sanda,träning och bio får se hur det kommer gå. Och på torsdag har jag prov, och ska få ihop öppet hus för blivande 7:or och träning lite för mycket att hålla koll på just nu orkar verkligen inte. Känns som jag inte kommer fixa allt detta. Får helt enkelt ta en dag i taget och se vad som händer. Nu ska jag försöka andas ut och ta det lugnt ikväll så jag orkar med resten av veckan. Ni får ha det så bra godnatt med er! 

Inga kommentarer: