28 nov. 2011

en äkta kille älskar inte tusen olika tjejer, en äkta kille älskar en tjej på tusen olika sätt ♥

Hej på er min dag har vart lugn var med på musiken i typ 20 min sen gick jag till syon hon hjälpte mig lite med gymnasiumvalet oxå känns lite bättre nu iaf bara skolan kvar sanda/ed humm..? Sen har jag haft en kort so lektion med film och läst ut min bok på svenskan duktigt. Drog hem innan idrotten har så ont i halsen och vi hade super star så inte jätte lyckat. Har pluggat sen jag kom hem har gjort denna och förra veckans engelska läxa och skrivit klart läsloggen som ska lämnas in imorgon. Skönt att det är måndag och att jag är klar med allt redan. Det kommer bli najs med en chill vecka behövligt. Ska börja fixa mig och dra emot dagens träning på schemat står balett inte så jobbigt för halsen så det funkar nog. Vad tror ni jag ska göra imorgon bitti, haha ingen vet! Ska iaf till elin imorgon efter skolan ser fram emot en mysig kväll med den fina tjejen. Ni får ha det så bra hörs!

Inga kommentarer: