28 nov. 2011

dag 04 - min bästa vän

Jag har så många sjukt underbara vänner hatar ordet ''bästa vän'' alla mina vänner är bäst. Jag har många riktigt nära tjejkompisar som verkligen förstår,lyssnar och alltid finns där, ni vet vilka ni är & att jag älskar er! ♥ Alla ni har något riktigt fint och speciellt ni är så värdefulla. Även att jag verkligen hatar detta så måste jag inse att man har en bästa vän så har det vart sen man vart liten och så kommer det alltid vara. Det finns en otroligt fin,underbar ängel på denna jord som får mig att må så sjukt bra. Du gör så hela min värld vänds till något positivt när det är svårt. Dagarna med dig är som dagar som bara finns i en dröm värld! Minnena med dig är oslagbara. Allt cpigt vi gjort och så mycket vi skrattat. Du är min andra halva utan dig är jag inte fanny. Jag älskar dig världens bästa syster♥

Inga kommentarer: