21 aug. 2011

21:40

Hej på er har haft fullt upp hela dagen pågrund av det har jag inte bloggat ett skit ber om ursäkt för det men har inte haft en ledig minut. Min dag har vart sjukt bra men jobbig, spelade match 11:00 hemma mot taberg det gick bra vi tog dom med 4-2. Vi var väldigt snälla mot dom i första halvlek men sen började vi få tag på vårt spel och det gick hyfsat som det skulle, det var ingen super match från oss men 3 poäng är det viktigaste. Clara blev skadad idag på matchen och hon skulle dömt idag så jag fick ta hennes match den var vid 3 så han bara hem och äta och packa sen dra tbx. Lssk förlorade mot Bsk med 7-1 synd men dom var duktiga och kämpade på. Pappa hämtade mig efter matchen så åkte vi direkt till ishallen och där stod 2 hs is pass på tur. Har vart mycket idag som ni förstår. Men det har gått bra och nu är jag trött och redo för sängen och världens bästa film, sista kvällen på sommarlovet-11 bhuuu. Imorgon börjar helvetet igen livet är hårt. Hoppas ni haft en bra dag och får det bra i skolan imorgon haha, Godnatt sov så gott Puss&Kram.

Inga kommentarer: