22 aug. 2011

21:02

Hej på er, hoppas allt är bra första dagen i skolan klarade jag iaf duktigt. Vi gjorde inte ett skit hade typ rast och fick massa papper osv. Gick från09:30 till 13:50 typ så han med 14:02 bussen. När jag kom hem var jag så trött så jag satte på en film och somnade sov i två timmar haha. sov i två timmar innan jag tog på mig fotbolls skorna och drog till lssk med Ellen och tränade, i drygt 3 timmar härligt. Målvakts tränade faktiskt henne vi behöver en till målvakt så körde lite med henne. Hon var faktiskt väldigt duktig för att stå för första gången tycker jag. Nu har jag precis käkat och tänkte ta en dusch och sedan sätta på en film och tagga skolan imorgon jihuuuuu har faktiskt bra schema men har bara kvar 5 lärare sen förra året typ dåligt tycker jag i med att det är sista året, Aja vi hörs imorgon ska bli bättre på att lägga upp dagens outfit också hinner typ aldrig Puss&Kram.

Inga kommentarer: