23 juli 2011

13:17

Hej på er och godmorgon hoppas ni sovit gott. Idag ska jag packa kläder och allt annat jag ska ha med mig till Sthlm och även skriva en lista över vad jag ska köpa. Känns super skönt att få komma iväg lite även fast jag inte vart hemma något i sommar så är det alltid skönt att komma bort lite och nu är det med familjen också mysigt. Nu har jag fullt upp tills skolan börjar kommer inte blogga lika mycket som jag gör annars sthlm idag,h-stad på torsdag,läger måndag,sen spanien fredag och efter det är det inte många dagar kvar tills skolstart ska hinna träffa lovisa från norrköping och åka ner och träffa familjen Hammes i skåne fullt upp som sagt. Nu ska jag gå upp ur sängen och börja kolla på kläder och be någon göra mat är fett hungrig, ni får ha det bra så länge jag bloggar mer senare. Puss&Kram

Inga kommentarer: