23 juli 2011

02:04

Hej på er hoppas allt är bra med er har haft en sjuk dag med vickan som vanligt, nu ikväll blev det ingen grill för det skulle regna me kom senare så vi skulle kunnat grilla ..men jag var med vickan och matte och kollade på film och lite så trevligt! Det har ju vart riktigt sommar väder idag jätte varmt och skönt men nu är regnet igång igen blixtrarna lysser upp hela mitt rum helt sjukt lite äckligt faktiskt. Jag har inte så mycket att berätta om dagen eller så är jag bara trött? Imorgon drar jag till Sthlm kommer bli fett Aik-Kalmar ff,shopping,grönan skulle gått på allsång men det blir inte så för vi måste åka hem så jag hinner vara med på fotbolls träningen innan laxa + att min bror också ska åka bort. Imorgon blir det till att packa iordning lite kläder och skor osv sen drar vi någon gång på eftermiddagen.. åker upp och sover så vi inte behöver gå upp tidigt för att åka upp då är man så trött hela dagen sen . Jag vill shoppa massor verkligen sugen hoppas jag hittar massa fint.. nu när jag rensat garderoben också, det är det jobbigaste som finns hatar att slänga/ge bort kläder,skor osv men var ganska duktig idag en del åkte ut iallafall. Har slängt ut bland annat 5 jackor,5 jeans massa tröjor,toppar,bikini,väskor men alla skor är kvar kan jag lova dom åker aldrig ut. I Sthlm ska jag försöka hitta jeans det är det enda jag behöver sen blir det att köpa toppar,skor osv nöjes shopping är det bästa, behöver en vår jacka och en vinter jacka också men det tror jag att jag väntar med lite har hittat en snygg vår/höst jacka på hm som jag ska köpa vinter jacka får vänta ett tag till hehe. Hoppas ni haft en toppen dag i solen om det nu vart sol hos er? Nu ska trötta fanny kolla på film och sen försöka sova tänkte jag. Vi hörs imorgon sov så gott, godnatt Puss&Kram.

Inga kommentarer: