22 juli 2011

11:51

Hej på er, godmorgon hoppas ni sovit gott. Jag känner mig sjukt trött även fast jag sovit 10 timmar, tänkte gå upp och börja med alla mina kläder mamma tvingar mig att rensa garderoben yeah jag hatar att slänga kläder är så fjolla tänker nej men den kommer jag använda osv hela tiden hähä.. men denna gången ska jag slänga så jag får plats med massa nytt. Sitter och kollar i hm katalogen hittat lite jeans,jackor & skor och någon tröja med det är inte många.. men det känns ändå bra för då får jag shoppa mer i sthlm härligt. Är sjukt taggad för shopping vill ha massa nya outfits nuuu!! Måste nog sätta igång snart för vickan kommer sen med så tar vi bussen till hva och umgås med besart trevligt saknar honom lite faktiskt. Sen ikväll så kommer alex,anton,henke,jonas & kanske viktor och så ska vi grilla och ha det trevligt det är helt okej väder nu till och med varmt hoppas det håller i sig tills ikväll. Nu ska jag börja rensa skor,kläder,jackor typ allt jag inte använder ska ut hoppas barnen i afrika blir glada när dom får mina gamla kläder jag är så omtänksam.. haha. Jag lägger upp gårkvällens outfit och dagens lite senare, ni får ha det så bra så länge Puss&Kram.

Inga kommentarer: