22 juli 2011

01:00

Hej på er alla FULA,SÖTA,MONGON,BÖGAR osv.. hoppas allt är bra med er jag har haft en toppen kväll med finaste johanna en lång mysig fika på coffe house by george och sen bad teacher. Filmen var väldigt rolig min humor haha, tack för kvällen fina johanna. Kvällens outfit lägger jag upp imorgon när jag vaknar orkar inte fixa med bilder just nu känner jag hoppas det är okej. När jag kom hem innan så låg fina pappa i soffan känns underbart att han kommit hem igen och att allt är som vanligt. Imorgon så blir det hva med vickan och träffa saknade besart ska bli kul att träffa honom sjukt länge sedan nu, sen på kvällen blir det grilla med alex,jonas,anton,viktor & henke tyvärr saknas adam men så är det.. hoppas att det inte regnar allt för mycket bara. Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på paradise hotel och sen lyssna på musik och försöka somna, kan vara skönt att somna i bra tid någon dag eller haha 02:00 kanske inte är bra.. men aja vi hörs imorgon. Sov så gott godnatt Puss&Kram.

Inga kommentarer: