11 apr. 2016

LÄMNAR AUSTRALIEN

Ny vecka och denna veckan är inte helt vanlig utan min sista helvecka i Australien, ja du läste helt rätt. Tiden här ligger mig så varmt om hjärtat och jag blir så ledsen av tanken att den passerat så jag förtränger helst att prata om det. Nästa torsdag lämnar jag livet här efter exakt 6 månader och två veckor vilket känns otroligt sorgligt då jag verkligen trivs så bra, men jag kommer återvända någon gång det vet jag. Men alla slut blir början på något nytt och jag kommer fortsätta mitt äventyr på Bali. Även fast Bondi är min kärlek vet jag att Bali kommer läka mina sår och bli en magisk upplevelse. Ett nytt kliv helt enkelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bali är fantastiskt du kommer inte bli besviken:)

Fanni Malmqvist sa...

Jag hoppas det är lika härligt som alla säger :)