29 dec. 2015

SKAPA DITT DRÖMHUS MED TRIVSELHUS.SE

Drömmen att köpa en tomt och få bygga upp ett hus från grunden utefter mina egna tankar och önskemål ligger väldigt långt fram i mitt liv även fast det är något jag ofta tänker på då hemmiljö och trivsel är något jag ser som en otrolig trygghet. Tänk att få vakna upp på en utvald plats i ett utvalt hus som du anpassat för just dig/dig och din familj, ditt eget trivselhus. Trivselhus har ett koncept som får mig att längta efter framtiden.

Trivselhus är en av de största hustillverkarna i Sverige och hör hemma i Korsberga på det småländska höglandet. När du bygger ditt trivselhus får du stöd och guidning från de första mötena tills att du flyttar in och börjat leva i ditt nya hem. Det kan vara allt från bankkontakter till bygglov, husdesign och byggnation. Under hela färden finns våra experter till hands för att lyssna på dig/er, visa sådant du/ni inte visste om och föreslå en skräddarsydd lösning.

''Vi skapar ditt trivselhus'' -trivselhus.se

På trivselhus hemsida som ni hittar HÄR finns all info för att ta första steget till drömmen om ditt egna trivselhus.

I samarbete med Trivselhus, här bor jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket hus du bor i *_*