19 dec. 2015

BOENDE-SVAR PÅ FRÅGOR

Jag har fått lite frågor om boende nu efter jag berättat att vi hittat en egen lägenhet och tänkte därför berätta lite om det. Vi hittade vårt boende genom ''svenskar i Sydney'' gruppen på Facebook. Och jag bor tillsammans med Jennelie jag reste hit med och ytterligare 6 andra svenskar i Bondi som ligger en bit utanför centrala Sydney. Och angående om det är dyrt så beror det självklart på vart man väljer att bo men vi betalar 1620 kronor per person i veckan vilket är väldigt dyrt om man frågar mig. Men jag trivs väldigt bra vilket är huvudsaken. Har ni fler frågor, kommentera!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur är det att bo så många tillsammans?

Fanni Malmqvist sa...

Det fungerar bra men det är självklart jobbigt från och till man är verkligen ALDRIG ensam. :)