6 juli 2015

MIN STUDENT

Studentdagen började med champagnefrukost tillsammans med klassen hemma hos Oscar. Vi drack champagne och åt planka bestående av massor av frukt och charkuterier. Vi lekte även lekar och avslutade med jordgubbstårta.


Fina klassisar vid frukostbordet.
Alla tjejer i klassen och vädret på topp, vi hade 30 grader och sol hela dagen. Måste säga att vi hade sådan tur, vi tog studenten på årets första riktiga sommardag.

Efter frukosten invänade vi en skåpbil som fraktade oss till skolan. En av de bästa stunderna på dagen, redan där började rösten försvinna av all sång.
I skolan väntade häng i klassrummet, parad och skolavslutning, lunch, fotografering, dans, sång och häng med våra mentorer innan utspringet.
Efter utspringet möttes jag av släkt och vänner vilket var hur kul som helst. Jag var helt uppe i varv, grät och skrattade av lycka på samma gång.

Efter utspringet åkte vi flak vilket är bland det absolut roligaste jag gjort i hela mitt liv. På flaket insåg man verkligen att dagen man längtat efter i tre år faktiskt va här och nu. Jag försökte verkligen njuta av stunden och har absolut roligast minnen från flaket.


Hemma blev jag mottagen av människor jag älskar, presenter, blommor, mat och tårta. Min mottagning är topp två på dagen tror jag. Hade verkligen så kul.

Mina kusiner Emilia och Molly.

Mamma hade fixat så fint med all mat, så tacksam.


Fina farmor, världens bästa är hon.
Är extremt tacksam över denna dag och alla fina människor som gjorde dagen till den absolut roligaste i mitt liv. Jag har så fina människor i mitt liv.

På kvällen väntade utgång och jag bestämde mig för att enbart njuta och tog inte några bilder. Men jag hade fantastiskt kul och kommer minnas dagen föralltid.