27 apr. 2014

SÖNDAG

God morgon söndag jag vaknade även idag av att rummet blivit ljust av solens strålar. Senare idag har vi seriepremiär som damlag, så nervöst. Men innan dess måste jag emot min vilja plugga som sjutton, vet dock att det kommer underlätta i veckan.

Men jag kommer självklart försöka hänga här så mycket som möjligt också när jag får tid över. Och jag hoppas ni har tid att njuta ute i solen under förmiddagen och gör det åt mig också medans jag sitter och läser i alla skolböcker och tycker synd om mig själv, hehe.

Hoppas ni håller tummarna med mig inför matchen idag också. Ett gäng 15-17 åriga brudar från Lekeryd ska spela sin första match som damer, riktigt spännande. Våra motståndare är större, mycket äldre och vuxna och vi kommer verkligen behöva vara bra för att vinna ALLA MATCHER, alla lag är duktiga och vill gå upp i en ny division.

Nu ska jag äta frukost med familjen som varje söndag. Efter det ska jag hoppa in i duschen och sätta igång med allt plugg so väntar.

Snälla söndag ta mig med storm, TACK!