23 apr. 2014

MARY KAY

Som ni redan vet så älskar jag att testa nya produkter och kände att det var dag för en ny hudvårdserie även fast jag verkligen är nöjd med den jag använt tidigare. Jag blev tipsad om Mary Kay då min bästa väns mamma jobbar där och beställde hem ett kit med produkter i lite mindre förpackningar för att testa mig fram och se vad jag tycker.
 
Jag valde serien för akne benägen hud och en extra kräm för uterfuktning från Botanical Effects då hon berättade att det verkligen krävs.
 
Från i lördags fram tills igår har jag använt mig av serien och märker på ett konstigt sätt hur serien verkligen hjälper mot det den ska. Som jag nämnde tidigare så är serien jag valde anpassad för acne benägen hud och den passade inte mig alls. Den har torkat ur min hud på två dagar vilket känns helt sjuk, jag tappar hud och är som ett sandpapper.
 
MEN JAG REKOMMENDERAR DEN STARKT...
 
...till er som har acne & då menar jag inte finnar här och var då och då det är den för stark för. Produkterna gav sjuka resultat på två dagar trots att dem var fel för mig. Är verkligen sugen på att testa en annan serie då denna levererade.
 
ELLER KAN MAN SÄGA SÅ?
 
Lyssna på det jag skrivit och testa en serie ni tror verkligen passar er. Trots en kräm från Mary Kay som gav extra återfukt och  3-4 olika krämer vi redan hade hemma så klarade min hud inte av den. Det är starka produkter vi pratar om.
 
Men testa gärna MARY KAY!