28 apr. 2014

HEKTISK MÅNDAG

God morgon måndag och en ny vecka. Igår var det seriepremiär som tyvärr blev en förlust. Vi gick ut och motståndet var laget som i år kommer vara vårat tuffaste motstånd. Dem var större och starkare men vi var bättre fotbollsspelare, men det räckte tyvärr inte. Men jag är glad ändå, vi var bra och i nästa omgång blir det seger det är jag säker på.
 
Idag kör jag en premiär för barbent och tar mig igenom en hyfsat lugn måndag med mindre påfrestande lektioner. I eftermiddag väntar plugg och jag måste vara effektiv som sjutton för ikväll ska jag iväg på en viktig utbildning.
 
Pannkaka med kokos & mandlar samt en mango bestod min frukost av helt perfekt och det var riktigt gott. Nu inväntar jag pappa som ska komma hem från jobbet och skjutsa mig till skolan. Ha en fantastisk dag så hörs vi eftermiddag, PUSS &KRAM!