30 dec. 2013

FRÅGOR & SVAR OM 13/14

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var i Stockholm med Johanna och såg Justin Bieber live i Globen, det är verkligen en av dom bästa upplevelserna hittills i mitt liv. Vilken kväll!

Hur har ditt 2013 varit?
Året har överlag varit väldigt bra samtidigt som det varit tuffaste året i mitt liv känslomässigt. Men jag har mina vänner och min familj att tacka för att allt som varit bra sparkat bort det dåliga och gjort 2013 till bästa året i mitt liv.

Vilket datum 2013 kommer du aldrig glömma?
4 Maj dagen då min morbror gifte sig och jag fick vara prinsessa för en dag.

Vad är din största framgång 2013?
Att jag förstått att måendet är det absolut viktigaste för att kunna leva ett fungerande och roligt liv.

Bästa köpet?
Biljetter till Justin och utöver det måste jag nog säga min kenza jacka 10 dock fick jag den i födelsedagspresent.

Vad spenderade du mest pengar på?
Smink, jackor och skor helt klart.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det jag levt på hela året är att Elin mår bra och finns med mig här idag.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Alla låtar i Justins akustiska album.

Vem har du umgåtts mest med?
Shit svårt att säga träffar alla mina vänner regelbundet men Linn, Alicia, Julia, Elin, Ida, Johanna och Pernilla skulle jag chansa på.

Vart reste du under 2013?
Jag har inte rest speciellt mycket i år förutom i somras när jag spenderade hela juli månad i Spanien annars har jag varit i Stockholm 5 gånger, Göteborg 3-4 gånger och några dagar i Uddevalla med fotbollslaget på cup.

Är det något du saknat år 2013 och vill ha 2014?
Svårt att säga men att resa utomlands med vänner, det ska jag göra sommaren 2014.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Vaknade upp till sång, åt brunch med familjen och morfar och var ute och åt middag.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mindre stress och skola skulle underlättat för mig.

Vem saknade du?
Jag saknar alla mina vänner så fort jag inte är med dom så ALLA varje dag.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat så många nya härliga människor.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Rocka och gör 2014 oförglömligt.