26 nov. 2013

THE BODY SHOP VS EOS

Har funderat och försökt komma fram till om jag tycker bäst om mina läppbalsam från the body shop eller eos men kommer inte riktigt fram till något. Vad gör egentligen ett läppbalsam bra? Att det återfuktar läpparna är enda anledningen jag kommer på sen är självklart doften och förpackningen väldigt viktig, eller ja i alla fall för mig. Båda dessa läppbalsam återfuktar stört bra och jag har ALDRIG någonsin torra läppar längre och det antar jag är ett plus.
 
Fina förpackningar, otroliga dofter och extremt sköna på läpparna. Kan inte sluta tipsa om dom de är som mina små bebisar som gjort mig till missbrukare. Tipsade en kompis om eos, hon införskaffade sig sitt igår och redan idag i skolan tog hon nytt på läpparna hela tiden. Beroendeframkallande men så värt det. 80 respektive 89 kronor, testa!