30 nov. 2013

GÅRDAGEN

Hade det så mysigt tillsammans med Elin igår precis som alltid, hon är en så fin vän. Vi åt middag tillsammans med min familj. Kyckling inlindad i bacon och sallad bjöds det på, väldigt gott måste jag säga. Efter det hade vi mys på mitt rum.

Vi tände massa ljus, drack varsin kopp te och åt ananas framför idol. Kvällen bestod även av mycket annat. Eftersom jag och Elin inte träffa super ofta brukar vi alltid mysa till det lite extra. Elin sov även hos mig i natt, vi låg uppe väldigt länge, pratade och skrattade nonstop så härligt. Älskar sådana kvällar.

Fick även finaste presenten av Elin är helt förälskad. Älskar när det är en baktanke med presenter man ger bort. Hon hade snappat upp att jag gjort om i mitt rum och gav mig en så otroligt fin.. Jag lägger upp bilder senare. Den är fantastisk!