27 nov. 2013

DRICKER NI TE?

Jag har aldrig någonsin gillar att dricka varma drycker bortsett från glögg som är det bästa jag vet, inte för jag har något emot det ''varma'' utan för att jag tycker allt smakar så otroligt jäkla äckligt. Men idag bestämde jag mig för att jag ska lära mig dricka te då det är mysigt när vinter börjar närma sig plus att det ser så trevligt ut och doftar fantastiskt. Det gick inte speciellt bra dock, att dricka något som doftar fantastiskt och smakar otroligt illa är en då dålig kombination.
 
Jag har en tjejkompis som lärt sig dricka te med hjälp av viljan och jag ska ge mig fan på att klara det. Låter helt sjukt men jag vill dricka te och tänker dricka te. En kopp om dagen från och med idag, heja på mig. I slutet av december hoppas jag på att kunna sällskapsdricka te med mina tjejer istället för att sitta där med mitt glas vatten. Vi får se om jag lyckas!