30 sep. 2013

NI ÄR SÅ JÄKLA BRA

Vill tacka för all otroligt fin respons angående gårdagens inlägg. Jag blir otroligt glad att texten berört er och fått många att gråta. Har fått frågan om varför man inte kunde kommentera inlägget och jag kände helt enkelt att jag ville dela med mig av det jag skrev och inget mer. Sen ville jag inte få anonyma kommentarer, det finns alltid någon som går över gränsen. Undrar man något får man i detta läget ta kontakt med mig privat vilket några gjort, och alla har fått svar på sina funderingar och frågor. Tack ännu en gång igår tog bloggen mig till en ny nivå över 1000 olika närverk som besökte bloggen och läst inlägget, det är mycket för mig jag är ju bara Fanni. Och till er som undrade så var 30 september på en söndag förra året alltså igår. Tack tack tack ni är grymma!