27 juli 2013

VILL STANNA TIDEN

Tiden går så otroligt snabbt på måndag ska jag hem till Sverige igen så sjukt det känns som vi kom igår. Det har gått så snabbt, men resan har varit otroligt underbar. Mina senaste dagar har varit fyllda av sol, bad och skratt med familj och vänner. Skulle vilja stanna tiden allt är perfekt nu!
Denna veckan kom vänner från Stockholm till el soto de Marbella vilket har varit roligt, nytt sällskap är alltid trevligt. Det har blivit mycket häng och skoj vid poolen. Imorgon åker dom dock vidare till ett annat ställe.
Jag och min bror tog även en heldag på stranden i Cabo Pino och hyrde båt,solade,badade och åt god mat riktigt mysigt.
Har även varit i Puerto Banus bland lyx och överflöd två kväller, kan inte annat än att älska den staden och hamnen med alla enorma båtar samt alla exklusiva butiker. En dröm att någon gång bosätta mig där.
Finaste mamma och jag på en mysig Italiensk restaurang igår i Puerto Banus!
Åt en fantastisk lasagne, godaste någonsin. Imorgon fortsätter bästa resan med sol och bad ska njuta in i det sista. På kvällen ska vi åka till Mijas en by i bergen och mysa kommer bli ett bra avslut. Imorgon kommer även sista tidsinställda inlägget hade inte fantasi till ytterligare två så ska försöka blogga de sista dagarna istället. Hoppas ni mår bra, godnatt från Spanien!