19 juli 2013

TRE DAGAR

Onsdag: Vi låg vid poolen precis hela dagen, det var riktigt varmt så största delen av tiden tillbringade jag i vattnet på 28 grander så otroligt skönt!

På kvällen åt vi på restaurang kudu som direkt blev en favorit. Åt världens godaste currykyckling, bästa måltiden denna semestern hittills iallafall.
Torsdag: Jag och min bror åkte till Torremolinos och var på vattenparken där under hela dagen, strålande sol och bad hela dagen kunde inte blivit bättre. Här är lite bilder från parken!
Fredag: Idag fredag startade vi dagen med tennis och under dagen har vi hängt vid poolen och nu är vi tillbaks på Kudu ikväll åt jag burgare och godaste efterrätten. Här har ni en dålig mobilbild på den:
En himmel av choklad i munnen. Hoppas ni mår lika bra som mig, vi hörs snart igen, kramar!