28 maj 2013

FRÅGOR & SVAR

Vilken skola gick du på innan du började på sanda?
Svar: Jag gick på AD i Huskvarna.

Hur ofta tränar du?
Svar: När jag är helt frisk försöker jag träna minst 1 gång om dagen blir ofta 2. PW eller löpning innan skolan och gym/fotboll på kvällen. (Men nu har jag inte varit helt pigg på många veckor så fotbollsträningar plus match och gym 3 gånger i veckan det senaste, eftersom jag inte haft så mycket kraft/tid som jag egentligen önskat) Fotbolls matcherna jag dömt har även slagit bort löpning & PW på helgerna men det är lika bra träning om inte bättre.

Tips på enkelt men nyttigt snacks?
Svar: En favorit är helt klart äpple med jordnötssmör (ett nyttigare alternativ)

Hur har du fått utländskaläsare? Dom förstår inte ens det du skriver?
Svar: Helt ärligt så vet jag inte hur dom hittat min blogg men jag har en translater med många språk så dom förstår det mesta.

Hur lång är du?
Svar: 163 cm

Vart sjunger du? Har aldrig fattat det?
Svar: Jag sjunger på Åkes-sångare en privat sångskola där jag har både en sångpedagog som lär mig använda magen och jobba med min röst och en sångcoach som hjälper mig att hitta bra låtar att jobba med. Det är även genom detta jag får chansen att uppträda på scen och framföra det jag lär mig.

Vet att jag är dålig på att svara på era frågor men ska försöka bli bättre på det, kram!