22 apr. 2013

ONT I VARJE KROPPSDEL

Körde ett riktigt långt och tufft pass idag eftersom jag åker till Stockholm imorgon och inte kommer träna på två dagar förutom när jag springer på stan och shoppar samt dansar till justin i Globen. Är så otroligt taggad,nervös och full av lycka efter drygt 300 dagars väntan är det dags så sjukt kan knappt fatta det. Kommer leva i chock i år efter morgondagen. Nu ska jag packa inför avfärden imorgon och försöka somna ganska snart behöver verkligen sömn. Dagens träningspass:Cordio 45 min,Ben 5 st 12x3,Biceps/Triceps 4 st 12x4,Bröst 4 12x3,Axlar 5 12x3 & massa mage. Avslutade med pulstoppar på bandet. Är otroligt trött hela kroppen fick jobba stenhårt idag vilket kommer kännas ordentligt imorgon. Men är riktigt nöjd och kommer somna som en gud ikväll. Hoppas ni mår prima som mig. Vi hörs imorgon, Godnatt med er!