26 mars 2013

FRÅGA & SVAR

Fråga: hur får du ditt hår att växa så snabbt? Använder du mycket produkter?

Svar: ska jag vara helt ärlig brukar jag inte vara speciellt snäll mot mitt hår. Jag plattar och lockar håret ofta och slarvar med värmeskydd. Använder inget mer än s & b från matrix biolage. Det är riktigt bra och kostar några hundralappar/flaskan. Har även en flaska med silk serum från lanza som gör håret silkeslent och ger det mer lyster även den är riktigt bra och kostar runt 400 kronor borde dock använda det oftare. Jag tror hemligheten bakom att få håret att växa helt klart är att inte färga det utan ha sin naturliga färg och att klippa 1 cm var femte vecka istället för att klippa sig en gång om året och behöva ta av mycket. Strategin fungerar för mig. Hoppas du är nöjd med svaret!