20 okt. 2012

lite om mig

-jag älskar att laga mat, speciellt till andra
-utan musik skulle jag aldrig överleva
-det roligaste som finns är att stå på scen och sjunga för mycket människor
-jag är duktig i skolan
-gick ut nian med topp betyg
-småbarn är bland det bästa jag vet
-jag gillar inte människor som inte står upp för sig själva
-jag säger vad jag tycker och tänker
-jag är väldigt ödmjuk och snäll ställer alltid upp för alla i alla lägen
-har passion för mode
-tycker det är viktigt att man bryr sig om sitt yttre även att insidan är det räknas
-scrapbook är en favorit sysselsättning
-drömmer om att bli artist
-kan alla vinnare i Eurovision/melodifestival både lilla och stora sedan året tävlingarna startade
-jag lär mig en låt från början till slut genom att lyssna på den 2 gånger
-mina närmsta tjejkompisar är nilla,elin,ida,becca,linn,olivia,julia & lollo
-jag tycker om att träna och förbättra mina resultat
-jag har spelat fotboll hela mitt liv
-jag äger alldeles för mycket kläder jag aldrig använt
-jag slösar alltid mina pengar
-önskar jag kunde tro på gud
-är ofta för snäll
-nilla ÄR det bästa jag vet
-inom en vecka är jag i USA
-jag älskar livet