25 okt. 2012

hur kan ni följa mig under resan?

Godmorgon mina vänner idag har jag lite att göra innan jag är redo att åka upp till Stockholm. Har precis packat klart nu ska jag äta frukost,städa mitt rum/lite andra ställen i huset,duscha,fixa naglarna sen kan jag andas ut och vänta på att familjen hämtar mig så åker vi. Har funderat lite på hur jag ska göra med bloggen när jag är iväg, har kommit på lite roliga idéer med inlägg ska skriva dagbok, göra shopping inlägg och även lägga upp bilddagbok men detta göra jag när jag kommer hem så bloggen kommer vara full av massa kul efter denna resa. Under resans gång vill jag inte avslöja någon men kanske tittar in om jag har tid. Ni kan däremot följa mig på twitter/instagram där jag kommer uppdatera fannimalmqvist heter jag där. Kommer vara tillbaka som vanligt sista söndagen på lovet kramar.