25 aug. 2012

du kom och försvann

Hej på er och förlåt för att jag inte har bloggat idag. Sista dagen i skolan denna veckan men den första som bestod av ''lektioner'' enligt vanliga schemat. Dagen rullade på hyfsat snabbt dock var jag otroligt trött ville hem och sova sen jag kom dit. Var hemma lite efter klockan två och lämnade av väska,dator och kollade lite snabbt på ett par skor sen åkte jag och ida in till stan och shoppade en stund innan vi drog och käkade på adelante. Satt där 3-4 timmar sen kom anna,lisa och linn så tog vi en fika i någon timme till efter det drog vi vidare och träffade lite friends. Kom precis hem och ska äntligen få lägga mig i sängen som jag har väntat. Imorgon ska jag jobbar på förmiddagen sen tänkte jag lägga upp bilder på kläder och annat jag köpt de senaste veckorna och på kvällen ska jag träffa vänner. Vi hörs godnatt med er, här får ni lite bilder från ikväll!