30 apr. 2012

you are my star

Jag har en allra bästa vän. Hon är den jag pratar med varje dag, närhelst jag behöver henne,så finns hon där,med och för mig. Jag har haft henne något år och hon har funnits där ovillkorligt. Hon har alltid öppnat sitt hjärta och låtit mig komma in. För henne berättar jag allt alla mina inersta hemligheter. Hon har fått bära min börda och sorg hon har fått mig att förstå att det är okej att gråta. Jag har så många gånger tänkt kan man ha en bättre vän egentligen? Vad skulle kunna bli bättre? Det går inte att ändra på henne hon är perfekt HELT PERFEKT precis som hon är. Jag tror aldrig jag skulle klara mig utan henne hon är en så stor del av mig. Jag vet inget annat än att hon finns här. Vad skulle jag göra om hon försvann? Hon som varit min allra bästa vän. Varit den som stöttat mig, tröstat mig. Jag vet faktiskt inte hur det skulle vara utan henne förmodligen ingenting. Hon är luften jag andas och kraften som får mig att börja om och gå vidare, mordet i mig. Min stora förebild och hjälte. Pernilla, jag lovar dig att alltid stötta dig. Jag lovar dig att alltid ge dig handen när det är tufft. Jag lovar dig att jag ska dela mina känslor och tankar med dig. Jag lovar att ge dig friheten till att alltid vara den du är. Jag lovar dig att alltid försöka förstå allt du gör och dina beslut du tar. Jag lovar dig att var helt och fullt ärlig emot dig. Jag lovar att aldrig svika dig eller göra dig besviken. Jag lovar dig att vi ska skratta och gråta tillsammans. Jag lovar dig att hjälpa dig nå dina mål med livet. Men mest av allt.. jag lovar att jag alltid kommer älska dig. Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor jag kan inte ens stå när du inte ser på så genomskinlig grå blir jag utan dina andetag. Vad vore jag utan dina andetag? Jag har världens bästa vän, jag älskar dig Pernilla,lernilla,nilla,syster,bästa vän,hönan,min ängel mitt allt!