25 feb. 2012

Svar.

Fick en fråga om jag alltid tränat mycket och om jag tränat någon mer sport en fotboll,konståkning & skidor?
Svar: jag har alltid älskat att röra på mig, har tränat varje dag sen jag var 5 år gammal. Träningen har alltid vart min stora passion i livet. Jag började träna fotboll i hff när jag var 5 år och spelade där i ca ett år innan jag bytte till laget jag spelar i idag. Under min tid på lågstadiet & mellanstadiet har jag tränat innebandy,orientering
friidrott,skidor,fotboll,konståkning & riddning. Innebandyn är det jag tränat på skoj allt annat har jag tagit sjukt seriöst och alltid tävlat i osv. Jag slutade med orientering & riddning för några år sedan nu hade inget val eftersom jag inte skulle hinna med när jag skulle börja högstadiet. Nu håller jag mig till tre sporter och det räcker kan jag lova. Har dock inte släppt friidrotten helt tränar då och då på somrarna och tävlar gärna i klubb mästerskap om jag har tid över. Hoppas du är nöjd med svaret annars får du fråga igen.