5 nov. 2011

Jag fick låna en ängel som spred sitt ljus i mitt liv i varje andetag..

Tänkte ta det lugnt idag och inte göra ett skit och det gick ju inte så jätte bra. Jag gick upp runt 3 åt lite osv. Sen kom jag på att jag skulle göra tusen saker för vi skulle åka till Tranås på kvällen. Så jag började med att dela ut new body som jag sålt med konståkningen och träffade Ida en stund. Sen gick jag och var lite extra snäll på min gata så fick jag även alla kolor sålda skönt att vara av med allt säljande. När jag kom hem satte jag igång och stor städade mitt rum, allt vad det innebär städa lådor, slänga massa saker, bytta säng kläder allt som går att göra typ, efter det städade jag övervåningen och ducshade innan jag följde med mamma och pappa till Tranås och tände ljus! bilder från kyrkogården kommer imorgon kväll. Kommer knappt blogga i helgen eftersom jag ska va i ishallen det är ju tävling också, och på grund av det blir jag lite off. Nu ska jag snart lägga mig eftersom jag ska upp tidigt och träna och orkar vara borta en hel dag. Hoppas ni haft en super bra fredag. Godnatt med er!

Inga kommentarer: