9 nov. 2011

‎'När livet ger dig hundra anledningar till att gråta, visa dem då dina tusen anledningar till att le'

Hej på er, det känns som om veckorna bara springer iväg. Snart är första veckan i skolan avslutad och det känns som det kommer gå super snabbt.. och snart är det jul. Det är bara två veckor kvart tills advent, och 28 skoldagar kvar innan lov, och många av dagarna består av lucia. Sen har vi studiedag på tisdag. Fy va härligt! Idag har jag vart i skolan som vanligt, vart i datasalen alla lektioner utan en som vi såg på film riktigt najs dag. Ni kommer inte tro mig om jag säger vad jag gör just nu. Sitter och spelar gitarr ovanligt? Tänkte fota lite snart också, måste ha lite bilder som minne av mitt hår. Ikväll blir jag och lovisa black riktigt gött men jag är sjukt rädd, får hoppas på det bästa. Nu ska jag fortsätta spela och om en stund bytta om för kvällens träning. Hoppas ni haft en bra onsdag, Puss&Kram♥

Inga kommentarer: