17 nov. 2011

Mycket att göra..

Hej på er bloggade inget igår på grund av att var inte hade en lugn minut. Jag var i skolan som vanligt sen efter plugget åkte jag hem och kollade lite på spanska provet jag haft idag det gick super. Han vara hemma knappt en timme innan jag,mamma,Johanna och hennes mamma åkte till sanda på öppet hus. Jag kan ju säga att det inte är lätt att veta vilken linje man ska välja. Fick hoppa träningen igår också eftersom jag och Johanna drog till stan efteråt. Vi åt lite gott och sen kollade vi på breaking dawn så sjukt bra, längtar redan till del två. Hade verkligen en toppen dag igår. idag har jag haft/har rätt mycket också. Har bara tre lektioner på torsdagar två av de är spanska och hkk hade prov på båda. Fick MVG på matlagningen iaf gött. Slutade runt ett, och har efter skolan repat inför kvällen med min musiklärare och hunnit ta bussen till farmor. Ligger just nu och kollar på tv och taggar kvällen träning och öppet hus för blivande 7 or, det är på öppet hus jag ska sjunga tsm med lite andra från musik profilen, inte helt fel med tanke på att alla ska ha vanliga lektioner, plus vi får komp. Hoppas ni haft en super dag kramis!

Inga kommentarer: