12 nov. 2011

livet är på topp..

Hej på er och godmorgon jag vaknade för en stund sedan med ett riktigt stort leende från igår. Jag är så sjukt tagg för helgen, det finns inte ord. Idag ska jag ha en ta hand om mig själv dag och bara njuta inför kvällen. Ikväll blir det fest i ölmstad mammas bror har ju fyllt 30 så det kommer bli fett, natten kommer bli lång och jag älskar det. Tränings fri helg på det också inte alls fel. Imorgon drar jag mig till Sandhult och världens bästa kusin livet. Vi ska fira henne och ha en riktigt mysig dag. Helgen kommer bli toppen, har dock ingen tid att träffa mina underbara vänner men jag klarar mig en helg iaf. Tror inte jag kommer ha så mkt tid att blogga under dagarna tror mer på en sammanfattning av helgen med mkt bilder på söndag kväll när jag kommer hem. Hoppas det är okej. Det kommer lite fler inlägg idag under dagen. Nu ska jag ta en lång dusch Puss&Kram.

Inga kommentarer: