20 nov. 2011

dag 01 - beskriv dig själv

Jag heter fanny är 15 år och kommer från jönköping. Jag är en glad tjej för det mesta. Jag tar alltid mig själv i andra hand det viktigaste för mig är att min vänner och min familj mår bra. Mitt liv består till stor del av träning (fotboll & konståkning). Men det jag tycker är roligast är musik, sjunga och stå på scen är det roligaste jag vet. Då är jag mig själv till tusen procent. En stor del av mig är också mina underbara vänner som alltid står vid min sida och finns där för mig i alla stunder. Min vardag består även av mycket plugg jag har höga krav på mig själv och vill gärna vara bäst på allt inom skolan. Och när jag har tid över gillar jag att shoppa,fota,umgås med vänner och bara sitta för mig själv spela gitarr och tänka.

Inga kommentarer: