29 okt. 2011

ni är så bra.

Skulle bara säga att jag hade världens bästa kväll igår tjejer ingen förstörde något tro mig. Sånt händer och vi har varandra för att finns där i svåra lägen. Älskar verkligen er, ni är så underbart bäst! tack för alla fina presenter tack för allt. Kvällen igår blev lång det slutade med att julia,jag och hannah sov hos mig mysigt. Idag har jag legat i sängen precis hela dagen har vart uppe och ätit en gång annars har jag inte gjort ett skit. Funderar på att gå bort och kolla hur min underbara lovisa mår och hämta mina skor där men lär inte orka det så ja, min kväll lär stanna i sängen. Imorgon fyller jag år, skulle tränat fotboll på sanda på morgonen men behöver nya inomhusfotbollsskor så får sova. Sen så kommer alla kusiner osv till mig också. Det blir säkert skit bra. Hoppas ni haft en härlig lördag Puss&Kram på er.

Inga kommentarer: