26 okt. 2011

jag orkar inte ens bry mig längre..

Har inte bloggat de senaste dagarna för jag haft mycket att göra. I tisdags var jag med om den absolut konstigaste dagen i mitt liv, vi var på badet med klassen och skulle simma tänkte vara lite gullig så var med för Idas skull eftrsom alla tjejer.. men med min klass kan allt hända säger jag bara våran tur på badet slutade iaf med mat över hela restaurangen, våra kläder och pommes i hela bussen vad mer behöver jag säga.Efter skolan åkte jag direkt hem och började plugga till ekonomi provet som jag gjorde idag. Det känns skit bra är nöjd med provet och hoppas det kommer bli ett bra resultat. Idag har jag pluggat till hkk provet imorgon och tränat typ en vanlig onsdag. Känner att provet får va snart orkar inte mer nu. Imorgon är det torsdag den skönaste dagen på hela veckan slutar tjugo i ett, då ska jag hem och städa mitt rum sen ska jag åka till a6 och även handla allt inför fredag. Då kommer mina party brudar och firar mig det ser jag fram emot så in i. Nu ska jag plugga vidare en liten stund innan jag ska sova. Ha en bra kväll godnatt!

Inga kommentarer: