2 okt. 2011

hkajdjbcdha

Lilla Linn iaf någon som gillar kameran

Julia & Ida !
Förlåt att jag inte vart så social över helgen men har inte riktigt haft tid att blogga, haft massa annat för mig.
Fredag: I fredags åkte jag och julia in till stan och skulle fika med lovisa och ida mys! Innan vi drog till adelanten träffade vi ellen,clara,ellen,jossan,hannah,lisa och anna säkert någon mer det var rätt mycket folk, vi stod och snackade med dom en stund innan vi drog oss, på adelanten träffade vi linn och julia så vi gjorde dom sällskap (bilderna är från i fredags), satt och snackade skit och timmarna flöt på som det ska. Senare fram på kvällen gick jag,julia,ida och lovisa på crazy stupid love den var as rolig. Kvällen var verkligen lyckad tjejerna gjorde min kväll underbar. Lördag: Jag dömde f/p03 5-manna cup på lssk på förmiddagen, sen på kvällen var jag typ bara hemma träffade lovisa och co på en stund också härligt. Söndag: kom hem för en stund sedan har vart och tränat och efter det gjorde jag naglarna, nu ska jag lägga mig och sova några timmar innan nästa träning, ha en bra söndag med er Puss&Kram.

Inga kommentarer: