31 okt. 2011

قد لا يدرك انه كنت أريد ، أريد منك كما كنت من قبل

Jag har haft en toppen dag har fått massa fint och känner mig hel nöjd. Eftermiddagen har vart skit najs med fina filurer bland annat dem på bilderna nedanför, har haft det super med mina små skitar. Efter släkt kalaset känner jag mig död har ätit så mycket så jag tror jag kommer spy. Man äter alltid för mycket när man har gäster fy. Riktigt najs med stativ och snart en ny gitarr. Jag har vart hos Johanna några timmar nu på kvällen och pratat skit med henne och Fanny trevligt. Det kanske kommer lite fler bilder från dagen imorgon om jag orkar. Resten av kvällen ska jag tillbringa i min säng med film,chips och fanta exotic livet! Imorgon ska jag planera lovet ska vara hemma och umgås med kompisar har jag tänkt, kanske drar mig upp till sthlm och världens bästa esme någon dag med får se lite. Gött med lov iaf, känns som att jag behöver en vecka utan plugg. Ha det bra Puss&Kram.

Inga kommentarer: