22 sep. 2011

för du och jag det är så det ska va..

Shit vad snabbt tiden går imorgon är det redan fredag och en veckas prao avklarad. Jag trivs as bra på prao:n alla barn är as söta emot mig eller jag känner nästan alla redan men jaja. Idag hade jag en egen lektion för ettan as roligt så enormt gulliga var dem. Veckan har gått sjukt snabbt iaf kanske tyder på att jag haft kul vem vet. Alla i skolan har s-dag på måndag och såklart ska vi ha prao har vart lite sur för det, så fick jag redan på att lekeryd också har det så är ledig på mån. Som sagt snart helg igen skönt blir bio,stan,träning och träffa mycket fint folk härligt. Nu ska jag duscha,raka benen,måla naglarna ta hand om mig själv lite. Sen tänkte jag redigera lite bilder och sova. Godnatt med er hörs imorgon! Puss&Kram

Inga kommentarer: