1 sep. 2011

20:32

Hej på er, idag har jag haft en sjukt rolig dag bara haft matte,hkk & språk älskar torsdagar. Efter plugget runt 13:00 kom mamma och hämtade mig så åkte vi till adelövs marknad mysigt. Gick runt och kollade lite och hittade lite saker också bilder på det kommer senare eller imorgon. Vi var på adelöv från halv 3 till 5 sen var det dags för träning, idag var träningen skit kul och jag har haft målvaktsträning och det kändes as bra, och vi har haft utvecklings samtal en och en idag också hela dagen känns underbar, kan inte bli bättre det är ju fredag imorgon också. Just nu sitter jag i soffan och myser med mamma vi kollar på Robinson. Måste plugga sen också har spanska läxa tills imorgon. Hoppas allt är bra med er! Imorgon kommer jag mobilblogga. Ska träffa min fina Elin imorgon saknar henne något sjukt. Vi hörs imorgon eller ikväll om jag lägger upp bilderna. Puss&Kram

Inga kommentarer: