15 aug. 2011

23:12

Hej på er hoppas allt är bra, min dag har vart lugn jag låg i sängen halv dagen kollade på film osv sen kom ju mamma som sagt och jag var hos frisören som ni säkert sätt blev väldigt nöjd med färgning och klippningen denna gången. Just nu ligger jag i sängen och kollar på film och har ont i magen inte kul men sånt är livet.. Jag försöker ta vara på slutet av lovet men det är svårt känns helt sjukt att sommaren har gått och att allt ska börja igen plugg..plugg osv, jag orkar verkligen inte. Ska ta mig fan njuta så in i denna veckan som är kvar sen ska jag vara med från början och kämpa allt jag kan för att mina betyg ska bli så höga som det bara går.. Jag vill verkligen lyckas och skolan är starten på livet fixar man det fixar man vad man vill sen, det tror jag iaf! Man ska ha mål.. utan mål får man ingen framgång!
Godnatt Puss&Kram.

Inga kommentarer: