25 aug. 2011

15:50

Hej på er slutade 13:00 idag så pappa hämtade mig och julia i skolan vid 13:05 typ så åkte vi hem. Jag har haft en go dag matte,hkk och spanska sjukt najs gjorde inget på matten bara snackade oså sen på spanska lekte vi haha. Nu har jag inte gjort alls mycket sen jag kom hem bara ätit och kollat på film är jätte trött. Jag tänkte ta en dagens outfit bil om jag orkar har myskläder så vet inte om jag pallar bytta om igen kanske gör det senare. Måste göra 5 no frågor tills imorgon som jag skulle gjort på lektionen igår men det blev inte så, sen ska jag träna med världens bästa tjejer livet! Och imorgon är det skolfoto as najs jag,ida,lovisa,julia & molly är fett tagg kommer inte bli som vanligt i år måste också fixa prao plats tills på måndag, så har lite att göra. Vill bara säga grattis till min älskade bror albin och ellen som är tsm nu, ni är så fina tsm är så glad för eran skull. Vi hörs säkert sen Puss&Kram.

Inga kommentarer: