23 juli 2011

tidsfördriv..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Haha Anton när han trillade med cykeln mitt i vägen
Vad gjorde du kl 08 imorse: sova
Vad gjorde du för 15 min sedan: samma som nu sitter i bilen
Det sista du sa högt: jag vet inte, fråga honom
Det senaste någon sa till dig: vet du om oliver var med där
Vad har du druckit idag: yes, vatten och jordgubbs-saft
Vad var det senaste du åt: fil och flingor
Vad var det senaste du köpte: dricka
Vad är det för färg på din ytterdörr: mörk grå
Vad är det för väder hos dig nu: varmt och soligt ute i bilen är det .. ?
Godaste glassmaken: jadu jag älskar all glass så vet inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Drömmer du mardrömmar: gjorde det ett tag när jag var yngre men inte nu
Trivs du med ditt jobb: skolan ?, wtf nej
Favoritklädsel: byxdress eller one piece
Favoritlåt just nu: what are words
Vad ser du om du tittar till höger: träd typ
Vad gör dig glad just nu: att mina fina vänner är sociala på sms,fb
Vad ska du göra härnäst: kolla på film
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: jodå jag är glad
Favoritgodis: lakrits,surt och choklad
Kläder just nu: en blommig klänning
Sommarplaner: sthlm,h-stad,spanien och läger kvar att göra nu men har vart i sthlm,göteborg och skåne med.
Hur många kuddar sover du med: 2st
Spelar du något instrument: ja, gittar men kan spela trummor och lite piano med.
Morgon eller nattmänniska: jadu inte morgonmänniska iaf.
Vad är viktigast för dig: bra fråga måste endå säga nära och kära
Är du kittlig: ibland
Snarkar du: nope
Stjärntecken: skorpion
Äckligaste insekten: tycker inga är så äckliga men spindlar i sängen är inte trevligt haha.
Stökigt eller välstädat: välstädat hatar stökiga rum.
Längtar du mest efter just nu: att komma fram till sthlm, fast längtar efter att få kissa och åka till spanien också.

Inga kommentarer: